24 Şubat 2014 Pazartesi

Benim size ; Çocuklarında bize ihtiyacı var!



“Benim size ; Çocuklarında bize ihtiyacı var” diyerek geçtiğimiz Nisan ayında başlatılan bir sosyal projeyi sizlerle tanıştırmak ve daha fazla farkındalık yaratmak istiyoruz. Türkiye’nin birçok bölgesindeki çocuklara kitap götürmek için yola çıkan bu çiçeği burnunda projeyle bizde yeni tanıştık ve çok sevdik. Sizin için işin içine biraz daha girip bu sosyal sorumluluk projesinin başkanı ve kurusu  Ufuk Tan Keleş ile iletişime geçerek bu duyarlı projenin etkinlikleri hakkında daha fazla bilgi edindik. Türkiye’nin bir çok bölgesinde kütüphanesi olmayan, yardıma muhtaç çocuklarımıza destek olmayı hedeflemiş olan “Benim size ; Çocuklarında bize ihtiyacı var” projesi daha şimdiden Türkiye’nin 4 ayrı ilinde çalışmalarını gerçekleştirmiş bile. Ufuk Bey başlattığı proje ve proje için kurduğu grup hakkında görüşlerini şöyle açıklıyor:
“Her ay bir okula kütüphane kurmayı hedefleyen grubumuz; Kendi çekirdek kadrosu ile hiç hiçbir kurumdan destek almamasına rağmen kendi bütçesi ile kırtasiye, kitap ve ulaşım gibi zorlukları elinden geldiğince aşmaya çalışarak okullara hizmet götürmeye devam ediyor. Doğu bölgesinde Mardin, K.Maraş, G.Antep ve özellikle Diyarbakır’da bulunan okullara Hizmet götürmeyi hedefleyen grubumuz, alacağı destekler doğrultusunda hedeflerine ulaşacağına emin ve oldukça kararlıdır.” 

Peki “Benim size ; Çocuklarında bize ihtiyacı var” projesinin amacı ne ve benimsedikleri amaçlar doğrultusunda neler yapıyorlar?
Çocuklara okuma alışkanlığı kazandırmak, aldıkları eğitim düzeyini bir basamak daha yukarı taşımak ve bugünün çocuklarını yarınlara bir adım daha donanımlı hazırlamak gibi amaçlar edenin bu özel proje ayrıca bireysel olarak yapılan yardımların toplu halde nasıl faydalı olabileceğinin benimsenmesini de hedefliyor.

“Her nerede olursak olalım çocukların kitaba ve okumaya ihtiyacı var” fikriyle  hayat bulan proje Sakarya, Bartın, Diyarbakır ,Van illerinde belirlenen okullara kütüphane kurulumunu başarıyla gerçekleştirmiş.4 Ekim 2013 tarihinde Adapazarı Mehmet Gölhan İlköğretim Okulunun kütüphanesinin Koç Üniversitesi Farkındalık Kulübüyle birlikte yenilenmesi ile başlayan serüven,11 Kasım 2013 Bartın Bakraçboz İlköğretim Okulu kütüphanesi kurulumunun ardında 23 Aralık 2013 Diyarbakır Silvan Üç Basamak İlköğretim Okulu kütüphanesi çalışmalarıyla devam etmiş. Grup şuan projenin Van etabı için çalışmalarının sürdürüyor. 


Küçük bir ekip ile yola başlayan proje, kendi imkanlarıyla Türkiye’nin çeşitli şehirlerine yardım götürerek ,kütüphanesiz okul olmaması doğrultusunda büyük bir azim ve kararlılıkla çalışmalarını devam ettiriyor. Ertelenen iyi niyetlerin hatırlanmasını sağlamak ve hiç görmediğiniz bir çocuğun eğitimine katkıda bulunmak için can atan “Benim size ; Çocuklarında bize ihtiyacı var” projesi siz duyarlı halkında daha fazla destek bekliyor.

Unutmayın ki her çocuk eşit haklarla doğar. Koşullar sebebiyle yetersiz eğitim gören çocuklarımızın var olduğunu unutmayarak onlar için gerçekleştirilen bu projeye destek verebilir ve çocuklarımızın eğitim şartlarını eşitlemede bir nebze katkıda bulunabilirsiniz. Gönüllü olarak proje kapsamında etkinliklere katılıp seçilen okullara giderek toplanan yardımları bizzat kendiniz ulaştırabilirsiniz. “Benim size ; Çocuklarında bize ihtiyacı var” projesine destek vermek, kitap, kırtasiye, giyim vb. bağışta bulunmak ve etkinliklerden haberdar olmak için projenin Facebook sayfasını beğenmeniz yada mail ve telefon üzerinden iletişime geçmeniz yeterli.


İletişim
Telefon:05301507280
E-mail:benceyapabiliriz@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder